LES CANÇONS QUE CITEN MARQUES D’ALCOHOL FOMENTEN EL SEU ABÚS

Un estudi publicat a la revista Alcoholism: Clinical & Experimental Research revela que les cançons pop dels anuncis publicitaris que fan referència a marques de begudes alcohòliques impulsen el consum excessiu entre adolescents i joves. La influència d'aquestes cançons té la mateixa força que els hàbits de pares i amics.

RESULTATS DE L'ESTUDI:
Els participants que podien recordar correctament les marques de les begudes alcohòliques nomenades en les cançons tenien més del doble de probabilitat d'haver pres una beguda alcohòlica completa.  Així mateix, els participants que podien identificar les marques també tenien més probabilitats de consumir alcohol en excés.

“El més sorprenent dels resultats obtinguts és que la relació entre recordar les marques presents en la música pop i beure alcohol en adolescents és tan forta com la influència pel consum dels pares, amics i la tendència dels adolescents a la recerca de noves sensacions”

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA UPCCA DE LA MANCOMUNITAT LLANÇA EL BUTLLETÍ FEM LLAR 45 EN FORMAT ONLINE

ENTREGA DEL PREMI PEL CARTELL GUANYADOR DEL CONCURS DE LA UPCCA

CURS ONLINE I GRATUÏT DES DE LA MANCOMUNITAT!