La UPCCA llança una campanya per a connectar amb la joventut a través de les xarxes socials
El cartell editat en col·laboració amb l’ajuntament d’Ontinyent que s’ha distribuït incorpora un codi QR per accedir a la presentació
26/06/2017
La Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA) de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida, amb el suport de la regidoria de sanitat de l'Ajuntament d'Ontinyent, ha llançat hui la campanya #alternatives amb motiu del Dia internacional de la lluita contra l'ús indegut i el tràfic il·lícit de drogues. La campanya, que ha començat per la distribució d’un cartell que incorpora un codi QR que connecta directament amb la UPCCA, pretén crear un canal de comunicació via xarxes socials amb els joves per tal de generar un banc d'imatges i vídeos que mostren comportaments, activitats i actituds alternatius al consum d’estupefaents. Com explica Loreto Belda, tècnica de la UPCCA, «les activitats i interessos dels joves són allò que els pot mantindre apartats de la necessitat de consumir i, alhora, allò que disminuïx quan hi ha consums, per la qual cosa la millor teràpia és reflexionar i mantindre activitats i interessos com a alternativa als consums». Per això, #alternatives ha triat com a lemes de campanya «ens movem», «fem», «descobrim», «construïm», verbs d’acció per a crear alternatives al consum d’estupefaents.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada